Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

ERRE DUE VOLUMIZING WATERPROOF MASCARA REVIEW!!!

Χαιρετω τις ομορφες!! Δροσουλα σημερα αλλα ο ηλιος ηλιος... Λοιπον, πριν καποιες βδομαδες ελαβα ενα πακετο/δωρο απο την αγαπημενη μας ERRE DUE στο οποιο ειχε 2 volumizing waterproof mascaras. Μια σε χρωμα μαυρο και μια σε μπλε ηλεκτρικ. Θα μου πειτε << και γιατι αργησες τοσο να ανεβαζεις review post? >>... H αληθεια ειναι πως εχω αρκετες μασκαρα ανοιχτες και δεν ηθελα να τις δοκιμασω και να τις αφησω στην ακρη γιατι φοβαμαι μηπως μου ξεραθουν γρηγορα... Τις δοκιμασα λοιπον και αυτη ειναι η κριτικη μου....





Οι βλεφαριδες μου οπως θα δειτε και στην πρωτη φωτογραφια ειναι ισες και μακριες... Διστυχως αρκετα δυσκολα τις σηκωνω και αν δεν εχω καλη μασκαρα δεν τα καταφερνω ακομα και αν τις γυρισω πρωτα με το ειδικο ψαλιδακι.... To βουρτσακι της μασκαρα αυτης ειναι πλαστικο και ξεκιναει πιο στενο και καταληγει πιο φαρδυ... Με αυτο τον τροπο βοηθαει ακομα και τις μικρες εσωτερικες βλεφαριδες να παρουν ογκο, και επειδη τα τριχακια ειναι κοντα πιανει πιο ευκολα την ριζα της τριχας και οι βλεφαριδες γινονται εντονες και γυριστες... Να υποθεσω καταλαβατε οτι ειμαι πολυ ευχαριστημενη απο την αποδοση της μασκαρα αυτης και εννοειται οταν τελειωσουν θα της ξαναπαρω και θα τις ξαναπαρω.... 


Εσεις την εχετε δοκιμασει??? Ποια ειναι η γνωη σας??
Αυτα απο μενα για το δωρακι της αγαπημενης ERRE DUE... φιλακια xoxoxο

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3802858/?claim=9tmsj7u8a65">Follow my blog with Bloglovin</a>

5 σχόλια:

  1. Τις έχω λατρέψει, είναι ο λόγος που ξεκίνησα να βάφομαι καλοκαιριάτικα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακριβως αυτο.... εγω τις φοραω και στο σπιτι χωρις να εχω καπου να παω... απλα για να βλεπω την δουλεια τους :P

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή