Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Lana Del Rey for H&M

Χαιρετω τις ομορφες και παλι!!
Σημερα καθως κοιταγα στο internet ψαχνωντας ενα φορεμα επεσε το ματι μου στην καινουρια κολεξιον του  H&M FALL-WINTER 2013. Μια γνωριμη φυσιογνωμια φορωντας ρουχα του αγαπημενου μου καταστηματος μου κεντρισε το ενδοιαφερον. Ειναι η πασιγνωστη πλεον και σε πολλους αγαπημενη Lana Del Rey. Συγγνωμη που το λεω αλλα δεν ειμαι απολυτη φαν της καθως καποια απο τα κομματια της τα βρηκα λιγο εκκεντρικα αλλα οσο την ακουω και την ξανα ακουω ολο και μ'αρεσει περισσοτερο. Η κοπελα ομως το παραδεχομαι οτι εχει ταλεντο και οχι μονο στην μουσικη αλλα και μπροστα στο φακο. Ειναι ΚΟΥΚΛΑ!!! εχει εξαιρετικο υφος και υποστηριζει οτι και να φορεσει με ενα δικο της μοναδικο τροπο. Σας παρουσιαζω λοιπον την νεα κολεξιον για φθινοπωρο-χειμωνα 2013 με την Lana Del Rey...

 Φιλακια ομορφες!!

2 σχόλια:

  1. Όμορφη φωτογράφηση, είναι όντως κούκλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανυπομονώ να έρθει ο χειμώνας! Πέρασε μια βόλτα απο το blog μου έχει ερωτήσεις να απαντήσεις..σε έχω κάνει tag!Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή